Družba Lenovo je skupaj s svojimi hčerinskimi podjetji objavila rezultate za četrto četrtletje in celotno poslovno leto 2024/25 ter poročala o znatnem povečanju skupnih prihodkov in dobička skupine.
V celotnem letu so se prihodki povečali za 21 % na 69,1 milijarde ameriških dolarjev, kar je drugi največji letni prihodek skupine v njeni zgodovini. Čisti dobiček se je v primerjavi s preteklim letom povečal za 36 % na 1,4 milijarde ameriških dolarjev na podlagi standardov računovodskega poročanja non-HKFRS (1). Raznovrstni dejavniki rasti skupine se še naprej krepijo, saj se je mešanica prihodkov, ki niso povezani z osebnimi računalniki, v primerjavi s prejšnjim letom povečala za skoraj pet odstotnih točk na 47 %. Vsi oddelki so poslovali zdravo ter izpolnili svoje strateške namere in finančne cilje, vse prodajne regije pa so na letni ravni dosegle dvomestno rast prihodkov, kar odraža moč raznovrstnih dejavnosti skupine in njeno odpornost na globalne gospodarske vplive.
Lenovo še naprej daje prednost naložbam v inovacije, saj so se izdatki za raziskave in razvoj na letni ravni povečali za 13 % na 2,3 milijarde ameriških dolarjev. V preteklem letu je skupina v okviru svoje hibridne strategije umetne inteligence objavila več ključnih napovedi, naložb in mejnikov. Med njimi so predstavitev osebnih računalnikov z umetno inteligenco, kjer je Lenovo zdaj na prvem mestu na svetu v kategoriji osebnih računalnikov z umetno inteligenco in sistemom Windows; predstavitev prvega zložljivega telefona z Moto AI; hiperrast na področju strežnikov z umetno inteligenco; oblikovanje ključnih rešitev in storitvenih zmogljivosti s programom Lenovo Hybrid AI Advantage ter nedavna predstavitev prvih osebnih in poslovnih super agentov z umetno inteligenco. Večina novosti je bila predstavljena na dogodku Tech World v Šanghaju.