• Prihodki skupine so se medletno povečali za skoraj 7 %, na 13,3 milijarde ameriških dolarjev
  • Dobiček pred obdavčitvijo (PTI) v višini 332 milijonov ameriških dolarjev, kar je 38 % več kot medletno
  • Čisti dohodek se je medletno povečal za 31 % na 213 milijonov ameriških dolarjev
  • Prihodki od programske opreme in storitev* so medletno zrasli za 38 %, na več kot milijardo ameriških dolarjev – zdaj predstavljajo približno 7,6 % prihodkov skupine

Skupina Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je objavila prihodke skupine v prvem četrtletju v višini 13,3 milijarde ameriških dolarjev, kar je skoraj 7 % več kot v enakem obdobju lani (do 10 % več brez medvalutnih vplivov). Dobiček pred obdavčitvijo je v primerjavi z istim četrtletjem zrasel za 38 % na 332 milijonov ameriških dolarjev, čisti dobiček pa se je medletno povečal za 31 % na 213 milijonov ameriških dolarjev. Osnovni dobiček na delnico v prvem četrtletju je znašal 1,80 centa v ZDA ali 13,95 HK centov.

»Naša izjemna uspešnost v zadnjem četrtletju dokazuje, da je Lenovo kljub vplivom pandemije hitro dobil nov zagon in izkoristil nove priložnosti, ki izhajajo iz dela na daljavo, izobraževanja in pospešene digitalizacije,« je povedal izvršni direktor in predsednik uprave Lenova Yang Yuanqing in dodal: »Medtem, ko se svet še vedno sooča z izzivi, smo pri Lenovo osredotočeni na doseganje trajnostne rasti s pomočjo naših osnovnih dejavnosti, kot tudi novih storitev in priložnosti za rešitve, ki jih nudi naša inteligentna preobrazba.«

Globalni gospodarski dejavniki

V zadnjem četrtletju je bilo predstavljenih več poslovnih izzivov v celi panogi, vključno s stalnimi geopolitičnimi negotovostmi in pandemijo COVID-19. Za premagovanje teh izzivov Lenovo nadaljuje s svojimi temeljnimi kompetencami operativne odličnosti in s pristopom »globalna nabava, lokalna dostava”. Če pogledamo geopolitično pokrajino, Lenovo še vedno verjame, da trgovinsko, tehnološko in kulturno sodelovanje prinaša pomembne gospodarske koristi na vseh trgih in zagotavlja, da tehnologija lahko koristi in opolnomoči celo družbo.

Pregled po poslovnih področjih

Lenovova skupina inteligentnih naprav (IDG) nadaljuje z vodstvom pri skupnih rezultatih podjetja. Skupina PC in Smart Devices Group (PCSD), ena od dveh poslovnih enot IDG, je medletno povečala prihodke na 10,6 milijarde ameriških dolarjev. Dobiček pred obdavčitvijo je dosegel 670 milijonov ameriških dolarjev, kar je skoraj 28 % več kot v enakem obdobju lani, medtem ko se je donosnost vodilnega v industriji izboljšala za skoraj 1 odstotno točko na rekordnih 6,3 %. Trg osebnih računalnikov je bistveno presegel napovedi industrije o padcu trga, Lenovo pa je na svetovnem trgu naprav PC (osebnih in tabličnih računalnikov) obdržal položaj vodilnega. Zaradi teh uspehov so prihodki v regiji EMEA zrasli za 30 %, na Kitajskem pa za 18 %. Močno in trajnostno naravnano rast poganja dosledna strategija, ki se osredotoča na vlaganje v segmente visoke rasti, pri čemer izstopajo igričarski računalniki, delovne postaje, računalniški monitorji, tanki in lahki prenosniki ter Chromebooki. Vse omenjene kategorije naprav so rasle z dvomestnimi številkami glede na povprečje panoge.

Druga poslovna enota IDG, Mobile Business Group (MBG), je navkljub vplivom COVID-19 in zahtevnih menjalnih tečajev izboljšala poslovanje, njeni prihodki pa so se v zadnjem četrtletju povečali za 33 %. Čeprav so prihodki medletno upadali, je obseg prodaje presegel medletne rezultate na ključnih trgih, kot so Latinska in Severna Amerika ter Evropa, z rekordno visokim tržnim deležem tako v Latinski, kot Severni Ameriki. V prihodnosti bo Lenovo še naprej spodbujal močan portfelj izdelkov, inovativno tehnologijo, predvsem 5G, da bi nadaljeval z dobičkonosno rastjo.

Skupina za podatkovne centre (DCG) je obnovila rast, prihodki so se povečali za skoraj 20 % na 1,6 milijarde USD, dobičkonosnost se je medletno izboljševala. Pomemben uspeh je ponudba storitev v oblaku, ki je medletno zrasla za več kot 30 %. Povpraševanje po storitvah je pospešila zlasti povečana poraba digitalnih storitev zaradi COVID-19 pandemije. Medtem se zahvaljujoč prilagojenim lastnim oblikovalskim in proizvodnim zmogljivostim ter razširjenemu prodajnemu servisu ponudbe storitev v oblaku baza kupcev še naprej krepi. Inteligentna preobrazba Lenova močno napreduje kot rezultat odločne izvedbe strategije 3S. Skupni prihodki od prodaje programske opreme in storitev* so medletno zrasli za 38 % na več kot 1 milijardo ameriških dolarjev, kar zdaj predstavlja približno 7,6 % prihodkov skupine.

* fakturirani prihodek