Lexmark, vodilni svetovni proizvajalec rešitev za upodabljanje, je objavil novo ponudbo za partnerje. Program Lexmark Industry Advantage (LIA) partnerjem družbe Lexmark zagotavlja potrebno vertikalno strokovno znanje, s katerim se  lahko ločijo od konkurentov ter še bolje služijo svojim strankam in širijo svoje poslovanje.

 “Industrijski analitiki navajajo vertikalno strokovno znanje Lexmarka kot jasno razliko, ki je v prid našim strankam. Lexmark Industry Advantage je še en dokaz, kako skrbimo za razvoj prodajnih kanalov, saj partnerje opremljamo s specifičnim strokovnim znanjem,” je dejal podpredsednik in finančni direktor v družbi Lexmark Brock Saladin.

Lexmark je uveljavljen ponudnik in dobavitelj opreme in storitev nekaterim največjim svetovnim organizacijam v najrazličnejših panogah, vključno z javnim sektorjem, izobraževanjem, zdravstvom, finančnimi storitvami, proizvodnjo in maloprodajo. Skupina specializiranih strokovnjakov za posamezne industrije po vsem svetu vzdržuje močne odnose s strankami na svojem strokovnem področju in je vedno na tekočem s trendi in najboljšimi praksami. Program Lexmark Industry Advantage je zasnovan za izmenjavo tega dragocenega znanja s partnerji družbe Lexmark.

“Za najučinkovitejše interakcije s strankami morate govoriti njihov jezik,” je dejal Sammy Kinlaw, vodja oddelka partnerstev in in prodaje OEM v družbi Lexmark, in dodal: “Stranke želijo govoriti o svojih edinstvenih potrebah po tiskanju in poslovnih procesih. Partnerji, ki se znajo dobro vključiti v te panožne pogovore, bodo izstopali med konkurenti in dobivali več posla.”

Stranke se zanašajo na tiskanje pri ključnih poslovnih transakcijah, ki so ključnega pomena za njihovo poslovanje, kot so izpolnjevanje registracije pacientov, tiskanje tovornih listin ali varovanje finančnih izkazov. LIA preko izobraževalnih virov in priložnosti za sodelovanje z vrhunskimi svetovalci v industriji pomaga partnerjem vseh velikosti, da zgradijo lastno znanje, specifično za posamezno panogo.

Orodje Lexmark PartnerNet ponuja 24/7 dostop do obsežne zbirke virov, osredotočenih na posamezno panogo, vključno z načrti prodaje, ki ekipo vodijo prek prodajnih klicev, usmerjenih v panogo. Mesečni spletni seminarji, ki jih izvajajo svetovalci, nudijo poglobljen pregled trendov, izzivov in priporočil v panogi. In ko pride čas za sklenitev dogovora, so Lexmarkovi strokovnjaki na voljo za razpravo o strategijah ali udeležbo na sestankih s strankami.

“Pridobitev znanj, potrebnih za ciljanje specifičnih izzivov strank, presega zmogljivosti večine trgovcev. In vendar to njihove stranke pričakujejo. Lexmark Industry Advantage našim partnerjem omogoča dostop do poglobljenega strokovnega znanja v posamezni industriji, ki ga je Lexmark razvijal in pridobival skoraj 30 let. Z vrhunskim znanjem lahko tudi partnerji okrepijo in povečajo svoje poslovanje,” je še dodal Kinlaw.