Lexmark, vodilno podjetje na področju upodabljanja, je razširilo nabor funkcij v svojih storitvah v oblaku, ki jih ponuja partnerjem, vključno s spremljanjem naprav drugih proizvajalcev, razširjenim in brezplačnim katalogom premijskih aplikacij in brezdotičnim tiskanjem. Nove funkcije partnerjem omogočajo, da bolje in učinkoviteje ustrežejo svojim strankam.

Rešitev Lexmark Cloud Fleet Management lahko zdaj zbira podatke iz naprav drugih proizvajalcev. Lexmarkovo upravljanje naprav v oblaku omogoča enostavno konfiguriranje Lexmarkovih tiskalnikov in njihovo posodabljanje z najnovejšo vdelano strojno-programsko opremo. Z Lexmarkovim upravljanjem tiskalniškega okolja v oblaku (CFM) lahko tiskalnike Lexmark upravljate kjerkoli po svetu. Sveže izboljšave CFM pa omogočajo, da lahko partnerji družbe Lexmark poleg naprav Lexmark zdaj zbirajo tudi podatke o drugih omrežnih tiskalnikih svojih strank*. “Nadzor tiskalnikov drugih proizvajalcev je bil prva zahteva naših partnerjev, ki uporabljajo CFM,” je povedal podpredsednik in finančni direktor družbe Lexmark Brock Saladin in dodal: “Ponosni smo, da lahko ponudimo to pomembno izboljšavo, ki partnerjem omogoča, da na daljavo zbirajo podatke vseh tiskalniških naprav, ne da bi morali za to uporabljati različna spletna mesta in orodja.”

“Med globalno pandemijo smo zaznali različne izzive upravljanja tiskalniških okolij na lokacijah strank. Poleg dragih in časovno potratnih opravil namestitve na lokaciji ter izzivov, povezanih s servisiranjem in ponovnim nastavljanjem naprav se partnerji soočajo s težavami pri dostopu in varnostjo zaposlenih na terenu. Lexmark CFM partnerjem omogoča, da z enim integriranim orodjem vzdržujejo celotno tiskalniško infrastrukturo svojih strank, “je dodal Saladin.

Razširjen katalog premijskih aplikacij

Bogat nabor aplikacij, ki Lexmarkovim partnerjem omogočajo boljše servisiranje naprav iz oblaka, je zdaj lažje dostopen in tudi premijske aplikacije so za partnerje brezplačne. Zdaj lahko partnerji, ki uporabljajo CFM, brez težav nameščajo aplikacije iz svojega okolja in strankam ponudijo dragocene dodatne storitve.

Solution Composer, na primer, omogoča partnerju, da samodejno ustvari potek dela, specifičen za potrebe stranke in prilagojen panogi. Aplikaciji Scan to RightFax in Scan to SharePoint omogočata popolno integracijo v okolje stranke, ki nudi bistveno več kot le skeniranje po pristopu »skeniraj in spusti«. Aplikacija Card Authentication omogoča nadzor dostopa na napravah stranke, tako da lahko uporabniki dostopajo le do tistih funkcij, ki jih odobri skrbnik na strani stranke.

“Lexmark je te aplikacije zasnoval tako, da je partnerjem omogočil, da svojim strankam prilagodijo potek dela in druge rešitve. Svojim partnerjem brezplačno ponujamo celo vrhunske aplikacije,” je dejal Saladin.

Brezdotični tisk strankam omogoča varnejše okolje

Kot del Lexmarkovega upravljanja tiskanja v oblaku in lokalnega Lexmarkovega upravljanja tiskanja lahko partnerji podjetja svojim strankam ponudijo funkcijo tiskanja brez dotika za zmanjšanje stika s površinami na delovnem mestu. To je bolj kritično kot kadarkoli prej, saj si stranke želijo svojim zaposlenim zagotoviti varnejše in čistejše okolje.

Lexmarkovo tiskanje brez dotika omogoča uporabnikom tiskanje dokumentov ne da bi se dotaknili upravljavske plošče tiskalnika. Uporabnik pride do tiskalnika, skenira svojo karrtico za preverjanje pristnosti in vsa njegova opravila v čakalni vrsti se samodejno natisnejo. Ob začetni prijavi se prikaže pogovorno okno z gumbom za preklic s 3-sekundno zakasnitvijo, da po potrebi prekliče tiskanje. To funkcijo je mogoče konfigurirati na ravni organizacije in je na voljo tako za izdelke, ki omogočajo lokalno (LPM) kot tudi tiskanje iz oblaka (CPM).

Po podatkih IDC bo do leta 2021 tretjina podjetij z manj kot 500 zaposlenimi sprejela strukturirane politike tiskanja in upravljanja dokumentov, podprte s programsko opremo v oblaku. “Globalna pandemija je pospešila ta trend in ključnega pomena je, da svoje partnerje opremimo za naraščajoče povpraševanje po teh rešitvah. Lexmark bo še naprej posodabljal ponudbo v oblaku – upravljanje tiskanja v oblaku, upravljanje tiskalniških okolij v oblaku in povezovanje v oblak ter partnerjem omogočil, da svojim strankam nudijo več dodane vrednosti in bogatejše uporabniške izkušnje,” je dejal Saladin.

* Lexmark CFM na tiskalnikih drugih proizvajalcev zajema posamezne podatke, vključno z informacijami o identifikaciji tiskalnika, stanjem potrošnega materiala, številom izpisanih strani ter stanjem in opozorili naprave in potrošnega materiala, s pomočjo enostavnega protokola za upravljanje omrežja (SNMP). Lexmark CFM morda ne bo mogel zajemati podatkov iz nekaterih omrežnih tiskalnikov in ali pa bo nabor zajetih podatkov omejen.