Družba Lexmark International je dosegla novo priznanje za svoje rešitve in storitve s področja upravljanih storitev tiskanja. Analitsko podjetje Quocirca ga je v svoji letni raziskavi področja zunanjega izvajanja storitev tiskanja (Managed Print Services – MPS) že sedmo leto zapored označilo za vodilnega ponudnika tovrstnih storitev.
Letno poročilo, ki ga je neodvisno evropsko analitsko podjetje Quocirca pripravilo o trgu ponudnikov zunanjega izvajanja storitev tiskanja (Quocirca Managed Print Services Landscape 2018), zagotavlja pregled med ponudniki in razvojnimi trendi na evropskem trgu storitev zunanjega izvajanja tiskanja.
Podjetje Quocirca je družbo Lexmark označilo za globalnega ponudnika upravljanih storitev tiskanja in poslovne programske opreme za upravljanje vsebin. Analitiki so Lexmark pohvalili za širitev storitev MPS tudi na področje upravljanja infrastrukture, ki vsebuje tudi skrb za tiskalniške strežnike in upravljanje tiskalniških vrst, oblačne storitve, tiskanje kot storitev, mobilno tiskanje in skeniranje ter analitiko.
V poročilu so zapisali, da je podjetje Lexmark veliko vlagalo tako v posredno kot neposredno izvajanje storitev tiskanja. Razvilo je storitvi, kot sta MPS Process Analytics in Lexmark Predictive Service, ter izboljšalo storitve, ki jih nudi preko oblačne platforme. Poleti je tudi prenovilo več kot 90 odstotkov tiskalniških naprav, ki še bolj ustrezajo podjetjem vseh velikosti.
“V Lexmarku smo veseli že sedmega zaporednega priznanja s strani podjetja Quocirca, ki Lexmark uvršča med vodilne ponudnike upravljanih storitev tiskanja,” je povedal predsednik uprave družbe Lexmark Brock Saladin in dodal: “Quocirca je ocenila rezultate naših naložb na področju MPS in prenovljene družine tiskalnikov in večopravilnih naprav ter inovacije, ki jih uresničujemo s strankami in partnerji. Naša predanost, da strankam pomagamo upravljati nenehno razvijajoče se industrijske trende, ki vplivajo na njihovo poslovanje, je tisto, kar Lexmark ločuje od konkurentov, zato kar 97 odstotkov strank z nami obnovi pogodbe o upravljanih storitvah tiskanja.”
Analitike podjetja Quocirca so prepričala naslednja področja, ki so jih izpostavili in utemeljili:
Globalno delovanje: “Lexmark je prisoten po vsem svetu in storitve MPS izvaja globalno, strankam pa nudi konsolidirana globalna poročila in analitiko. Globalni poslovni model je posebej privlačen za velike multinacionalke kot tudi vsa podjetja, ki potrebujejo regijsko pokritost s tiskalniškimi storitvami.
Industrijska znanja: “Lexmark premore specializacijo za posamezne industrije in poslovne procese. Zrele rešitve za avtomatizacijo delovnih tokov še dopolnjujejo industrijske rešitve.”
Analitika: “Lexmark veliko vlaga v področje predikativne analitike, s katero optimizira delovanje tiskalniških okolij strank in nudenje storitev MPS. Rezultat so večja razpoložljivost tiskalniških naprav in pohitreni poslovni procesi. Globoka analiza tiskalniških okolij strank družbi Lexmark omogoča odkrivanje ozkih grl in težav ter implementacijo in optimizacijo specifičnih rešitev na področju delovnih tokov in poslovnih procesov.”
Varnostne rešitve: “Lexmark ima široko paleto varnostnih rešitev, npr. Lexmark Secure Document Monitor (LSDM), ki zagotavlja napredne ukrepe za preprečevanje izgube podatkov.”