Podjetje Lenovo je na novinarski konferenci, poimenovani Think Innovation, predstavilo nove naprave iz družine Think. V ospredju so bili novi poslovni prenosniki ThinkBook in ThinkPad modeli z letnico 2019 ter nabor varnostnih rešitev ThinkShield.

Sodobni zaposleni zahtevajo vitke prenosnike, ki jim omogočajo stik s podjetjem iz praktično katerekoli lokacije in tehnologije, ki dvigajo njihovo produktivnost. ThinkBook prenosniki so oblikovani tudi po zahtevah mlajših, ki šele vstopajo v svet delovne sile in so hkrati tudi cenovno dostopnejši.

Jovan Glamočanin

»Lenovo z letošnjim letom uvaja novo blagovno znamko poslovnih prenosnikov, namenjeno majhnim in srednje velikim podjetjem, poimenovano ThinkBook. Prva predstavnika nove družine ultra tankih prenosnikov sta namenjena poslovnim uporabnikom, ki si želijo bolj potrošniško oblikovanih naprav. Z njima bomo še okrepili ponudbo v segmentu poslovnih prenosnikov, obetamo si zelo uspešno prodajo,« je uvodoma dejal Jovan Glamočanin, direktor Lenovo Slovenija.

Ultra tanek ThinkBook S je na voljo s 13- in 14-palčnim zaslonom, ukrojen pa je po meri uporabnikov, ki ne prisegajo na kompromise glede varnosti, zanesljivosti in podpore, hkrati pa si želijo sodobne naprave in računalniške izkušnje, ki je podobna izkušnji mobilnih naprav. Lenovo ThinkBook 13s in 14s sta idealna izbira za vsako podjetje, saj poleg sodobne oblike prinašata tudi odlične zmogljivosti. V ohišje iz aluminija so vgrajene komponente, ki jih najdemo tudi v drugih družinah računalnikov Think.

Rekordno poslovno leto

Družba Lenovo je pretekli mesec objavila rezultate poslovnega leta 2018/19, v katerem je dosegla rekordne prihodke in dobiček. Prihodki so na globalni ravni dosegli 51 milijard dolarjev, kar je 12,5 % več kot v enakem obdobju lani. Strategija inteligentne preobrazbe je poskrbela, da je dobiček pred obdavčitvijo znašal 856 milijonov ameriških dolarjev oziroma 459 % več kot leto prej.

Slovenska podružnica že vrsto let vodilnega proizvajalca osebnih računalnikov prav tako posluje odlično. V lanskem letu je bil skoraj vsak tretji prodan računalnik v Sloveniji opremljen z logotipom Lenovo, saj ima podjetje pri nas 31-odstotni tržni delež. Oddelek PC and Smart Devices (PCSD) je na svetovni ravni dosegel rekordni letni prihodek v višini 38,5 milijarde USD, pri čemer je dobiček pred obdavčitvijo znašal skoraj dve milijardi ameriških dolarjev. S k strankam usmerjenimi inovacijami je družba Lenovo vodilni proizvajalec računalnikov na svetu (po podatkih IDC) z rekordnim tržnim deležem v višini 23,4 % in ostaja najhitreje rastoči med petimi najboljšimi proizvajalci (+ 9,5 % na letni ravni).

Zelo dobro se je podjetje odrezalo na področju prodaje poslovnih rešitev in strežnikov, kjer je tudi na svetovni ravni skupina Data Center Group (DCG) dosegla najhitrejšo letno rast od pridobitve poslovanja s strežniki x86, kar 37 % ob rekordnih letnih prihodkih v višini 6,02 milijarde USD. K tej sta največ prispevali močna rast prodaje rešitev Hyperscale in Software Defined Infrastructure, ki sta dosegli letno rast prihodkov v višini 240 % oziroma 96 %.

Pomenljive inovacije

Stalno inoviranje in oblikovanje novih naprav ter prenova uporabniških izkušenj so poskrbeli za številne tehnološke dosežke v preteklem poslovnem letu, zlasti odmevna je bila nedavna napoved prvega računalnika z zložljivim zaslonom na svetu.

Lenovo pa je skupaj s partnerjem Qualcomm poskrbel tudi za razvoj novega razreda osebnih računalnikov, ki so vedno vklopljeni, vedno povezani in zasnovani za pametnejše in sodobne računalniške izkušnje. Partnerja sta tako že pokazala prvi prenosnik s povezljivostjo v omrežja 5G na svetu. Partnerstvo in nova računalniška platforma Snapdragon™ 8cx 5G bosta odprla vrata novim uporabniškim izkušnjam, tako potrošnikom kot podjetjem.

Zavezani k celovitim varnostnim rešitvam

Glede na podatke CVEDetails.com je Lenovo v letu 2018 zabeležil do 99 % manj ranljivosti in izpostavljenosti na napade kot njegovi tekmeci. K omenjenemu rezultatu je največ prispeval nov revolucionaren pristop k varovanju naprav v njihovem celotnem življenjskem ciklu – ThinkShield. Gre za nabor varnostnih rešitev, ki ščitijo tako naprave, programsko opremo kot uporabnika. Varen BIOS in razvoj strojne programske opreme skupaj s funkcijami, kakršna je ThinkPad Privacy Guard, skrbi za fizično in programsko zaščito naprav. Lenovo je tudi prvi, ki je vgradil fizično zaslonko za kamero v prenosniku.

»Varnost je skrbno načrtovana: Lenovo premore edinstven nadzor nad svojo globalno dobavno verigo, od proizvodnih obratov do dobaviteljev, vsi se morajo držati strogih varnostnih standardov in politik. Za dodatni nivo transparentnosti pa skrbi možnost, da lahko inženirji, ki skrbijo za zagotavljanje kakovosti v Lenovu, kadarkoli opravijo pregled pri dobaviteljih,« je pojasnila Sabine Loeb, tehnična strokovnjakinja v družbi Lenovo za regijo južne in vzhodne Evrope.

Lenovo WiFi Security v partnerstvu s podjetjem Coronet odkriva grožnje in obvesti uporabnike, ko se želijo povezati v manj varna brezžična omrežja. Tehnologija BUFFERZONE® pa izolira spletne grožnje, še preden bi te okužile celotno organizacijo. Lenovo Endpoint Management, ki ga poganja MobileIron®, poslovnim okoljem zagotavlja varen in enostaven način zaščite naprav iz oblaka.